Het beleid van onze organisatie is gericht op het continu voldoen aan de hoge verwachtingen van de interne en externe omgeving van C3 Living.
In het beleid staat de ambitie om zo groot mogelijke toegevoegde waarde te hebben voor onze klanten (woongeluk) en medewerkers (werkgeluk)
Om dit te realiseren kent het beleid ook een belangrijke focus op het zien, benutten en ontwikkelen van mensen, het behouden en vergroten van kennis en vaardigheden van onze medewerkers. Het voldoen aan de voorwaarden zoals omschreven in de normen ISO 9001:2015 met als doel het borgen en continu verbeteren van het Kwaliteitsmanagementsysteem, helpt ons daarbij.
Ten aanzien van kwaliteit is het beleid gericht op:
- Het continu vergroten van de klanttevredenheid en klantgerichtheid. C3 Living laat een blijvende indruk achter;
- Het vinden en het binden en doorgaand ontwikkelen van onze medewerkers. Tevens van medewerkers die door problematiek een inhaalslag willen maken op de arbeidsmarkt en/of maatschappij;
- Het blijven voldoen aan de eisen die worden gesteld vanuit wet- en regelgeving Het bieden van een raamwerk voor het bepalen van kwaliteitsdoelstellingen en continu verbeteren;
- Het bewaken van de externe en interne kwaliteit van modules en badkamers en het continue verbeteren van de processen;
- Bijdragen aan duidelijkheid in de organisatie door middel van het vastleggen van verantwoordelijkheden, bevoegdheden, procedures en werkwijzen op kwaliteitsgebied;
- Het samen met onze medewerkers bevorderen van eenduidigheid in werken, waardoor de kracht van onze werkmethodiek bij elke opdracht tot zijn recht komt en bijdraagt aan het succes van de opdracht/een klantproject;
- Het leveren van producten en diensten conform de gestelde eisen en focus op zo min mogelijke risico’s en zoveel mogelijk kansen.
De directie en het management houdt de medewerkers van dit beleid en de daaruit volgende afspraken op de hoogte, ziet op de uitvoering van dit beleid toe en stuurt bij wanneer nodig. De doelstellingen en KPI’s worden jaarlijks opgesteld en weergegeven in een jaarplan dat gecommuniceerd wordt naar alle medewerkers. De doelstellingen en KPI’s worden proactief gemonitord, geëvalueerd en direct bijgestuurd waar nodig tijdens de diverse overleggen. Eenmaal per jaar vindt een eindevaluatie plaats van de prestaties via de directiebeoordeling.
C3 Living wil dat processen zoals deze verwoord zijn of waarnaar verwezen wordt in de gedocumenteerde informatie als zodanig worden uitgevoerd door haar medewerkers. Alle medewerkers en ook derden die namens C3 Living werkzaamheden uitvoeren dienen dit beleid te ondersteunen vanuit de eigen verantwoordelijkheid en betrokkenheid bij de kwaliteit van onze organisatie en onze dienstverlening.
Panningen, 23 juli 2024
Directie
Peter Broekmans, Jaap-Jan Ferweda, Vivian Kersten